Brev:
Hvor meget mad og mælk skal min søn have?
6. juni 2003
Alder:
4 mdr.
Hvor meget mad og mælk skal min søn have?
Hejsa
Jeg har lige et par spørgsmål
Jeg giver Noah på 4 mdr(9,2 kg og 70 cm)grød til morgenmad(af majsmel og mme og vand) og kartoffelmos med gulerødder til aften. Hvor meget må de egentlig få pr. portion?
Tilmorgen spiser han en hel portion(2½ spsk majsmel og 1 dl mme og 1 dl vand). Til aften spiser han næsten en hel portion(2-3 mellemstore kartofler og 1 gulerod).
Jeg synes det er meget for sådan en lille én, men han spiser det og han får ikke ondt i maven. Er der en grænse for hvor meget han må få?
Mit andet spørgsmål lyder således: Hvor meget mme skal han have ved siden af? han får ca 4 flasker á 200 ml(altså 800 ml)i døgnet! er det for meget?
Håber på svar. Lise C.